Vier willekeurige weekbeelden #45: 4x weekend

Standaard

20161120_120448De ouders van het liefje zijn met vakantie. Wij zijn dus van poezendienst. Maak kennis met Oidipoes. Heerlijke naam he?

Mijn weekend stond natuurlijk vooral in het teken van de concertenavonden van het harmonie. Mét pianosolo en trouwste fans. Jammer dat ik zelf niet goed kon horen hoe de solo klonk. Gelukkig was het publiek tevreden 🙂

14607153_1253511408005406_1116759481997328384_n

Ik genoot weeral een verlengd weekend. Bezoek van de elektricien vandaag. We hebben terug licht in de badkamer! Handig met deze donkere dagen. Ik profiteerde ervan om foto’s in te kaderen, cadeaus in te pakken en de weekendkrant te lezen.

Morgen start dan mijn belachelijk korte werkweek. Donderdag alweer verlof 🙂 #sorrynotsorry

5 gedachtes over “Vier willekeurige weekbeelden #45: 4x weekend

  1. De pianosolo klonk prachtig! 🙂 Maar het aandeel van de klarinetspeelsters in de geslaagde concertavond was ook niet te onderschatten! 😉 Well done, dames! 🙂 En die supercoole kattennaam… die ga ik ooit nog wel ‘ns stiekem pikken! :-p

Geef een reactie

