Een doos vol briefjes

Standaard

Het is zover. Een klein weekje weg zonder wederhelft. Het zal vreemd zijn om elkaar zo lang niet te zien.

‘Stuur je mij elke dag een foto?’ vroeg het liefje ‘Dan ben ik er ook een beetje bij’. Dat ga ik zeker doen.

En ik deed nog meer. Ik schreef voor elke dag dat ik weg ben een briefje en pakte wat cadeautjes in. Om het aftellen tot ik terug ben minder zwaar te maken πŸ™‚ Al zal hij ook wel profiteren van een beetje me-time.

Ik vertoef de komende dagen in Frankrijk. Au revoir!

 

7 gedachtes over “Een doos vol briefjes

Geef een reactie

