Vier willekeurige weekbeelden #46: Edition Carcassonne

Standaard

Ik ben zo’n snobtoerist die de kriebels krijgt van andere toeristen die mij voor de voeten lopen als ik een foto wil maken. Tijdens de zomervakantie is het onmogelijk om foto’s te maken zonder toeristen in te korte shorts of met te witte sokken erop. Hoera voor de herfst!

dsc_0277-small

Een verlaten Carcassonne

Drukte bij het kapelletje in Collioure :)

Drukte bij het kapelletje in Collioure 🙂

Tijdens de zomer drukdruk op het Domaine de Facaud met al de ruiters die daar op vakantie komen. Nu ...

Tijdens de zomer drukdruk op het Domaine de Facaud met al de ruiters die daar op vakantie komen. Nu …

Skistation Camurac voor de eerste sneeuw

Skistation Camurac voor de eerste sneeuw

Hou jij ook van de rust van het tussenseizoen? Of kan je de drukte van de hoogzomer wel appreciëren?

5 gedachtes over “Vier willekeurige weekbeelden #46: Edition Carcassonne

  1. Geef mij ook maar de rust. Al kan ik drukte ook wel appreciëren hoor… 🙂
    Toen we een aantal van die heuvels bij een kasteel beklommen, was de drukte wel wat onaangenaam. Wij zijn echt in het hoofdseizoen gegaan en bij momenten was het iets té..

  2. Het absolute hoogseizoen probeer ik te vermijden. Er is niets leuks aan tevergeefs een restaurant moeten zoeken waar nog plaats is of te moeten aanschuiven voor een of ander hoogtepunt.

Geef een reactie

