Geen puppy onder kerstboom

Standaard

Ik heb hier al verschillende keren uitgelegd waarom ik geen hondenmens ben. Ik ben niet vaak thuis, zie het niet zitten om te gaan wandelen als het regent of vriest …

Voor mij dus geen puppy onder de kerstboom. En liefst geen huisdieren onder om het even welke kerstboom aub.

De eigenaars van het domein waar ik verbleef hebben vier honden. Alle vier ‘tweedehands’. Een van de beestjes is gevonden bij de vuilnisbak. Letterlijk buiten gezet met het huisvuil.

Fantastisch om te zien hoe ze nu in de watten gelegd worden maar het eerste deel van hun leven was absoluut geen walk in the park.

dehondjes-small

 

 

5 gedachtes over “Geen puppy onder kerstboom

  1. Ohjee wat erg 😥 In de zuiderse landen is het nog erger dan hier. Helaas.
    Ik ben ook geen hondenmens, eerder kattenmens. Vandaar dat ik windhonden heb. De katten onder de honden. Maar je moet er wel mee wandelen natuurlijk. 🙂 Maar dat doe ik graag, dat miste ik bij een kat.

Geef een reactie

