De hoogtepunten van 2016

Standaard

kris10ditjesendatjes

Dit zijn volgens Instagram de hoogtepunten van 2016. Of toch de foto’s van ‘ditjes en datjes’ die het meeste likes opleverden en mijn publiek dus bombardeerde tot hoogtepunt. Dat komt zo ongeveer wel overeen.

  • Reizen: niet enkel twee keer naar Frankrijk. Ook Mallorca, Lissabon en Zweden waren toppers. En dan tel ik de weekends in Hasselt en Duitsland nog niet mee. (#sorrynotsorry)
  • Meter Tien: de geboorte van metekindje nummer 2 was uiteraard een hoogtepunt.
  • Uitjes: Het is eindelijk gelukt de doorkijkkerk in Borgloon te bezoeken. En dan nog wel voor het beste cadeau dat ik iemand dit jaar gaf: een bollebuikfotoshoot.
  • Hartjes voor Leuven: ook als het regent 🙂
  • De poezies: een goede reden om soms ook eens thuis te blijven.
  • Mijn liefje: ook een toppertje! Al bijna drie jaar ondertussen.

En 2016 is nog niet gedaan! Nog op de planning: etentjes, kerst- en verjaardagsfeesten, een concert …

Wat was jouw hoogtepunt van 2016?

 

9 gedachtes over “De hoogtepunten van 2016

  1. Kan eigenlijk niet kiezen… metekind-babysit-dagen, verjaardagsuitstap met een ander klein vriendje, knutselen met de meisjes van vrienden, het online gaan van mijn website, de aankomst van de poezen, het feit dat de poezen buiten kunnen, mijn geweldig-fantastische echtgenoot, de kleine leuke momentjes samen (gaan eten ter ere van 1 jaar getrouwd bvb), de successen in de praktijk, overleg momenten met collega’s die inspireren, terugzien van oude bekenden en bijkletsen, persoonlijke groei… (ik kan vast nog wel effe doorgaan 😉 )

Geef een reactie

