Levensvragen …

Standaard

… aan de kassa van de Aldi.

Kassabediende X: ‘Waar zitten al die ferme venten toch?’
Kassabediende Y: ‘Allemaal bezet!’

Serieus … waar heb jij de man/vrouw van je leven gevonden?

Ik heb nog een aantal vriendinnen die anders crazy cat lady gaan worden. Niet dat daar iets mis mee is trouwens maar ze vragen zich zelf af waar er nog leuke mannen te vinden zijn.

7 gedachtes over “Levensvragen …

  1. Op café :-p een klein gezellig muziekcafé waar vrienden speelden, en ik zocht wanhopig naar een plekje, aangezien ik recht van de dansles kwam en dus wat laat was en het Muzikantenhuis al stampvol zat. Hij was gestuurd door een (andere) bevriende muzikant, (die later zijn getuige werd) en maakte een beetje plaats voor mij. Wat hem later op de avond de rekening voor mijn drank bezorgde :-p En van het 1 kwam het ander, zoals ze zeggen…

Geef een reactie

