Slaapliedjes voor kindje Jezus

Standaard

Dit weekend was een druk weekend voor SOID (het Cambodjaanse schooltje dat ik sponsor); twee kerstmarkten en een kerkconcert. Het is natuurlijk dé tijd van het jaar om iets voor het goede doel te doen.

Ikzelf ging naar het kerk/kerstconcert in de Sint-Antoniuskerk in Loonbeek en bemande het kraampje met Cambodjasouvenirs op de receptie achteraf.

Ensemble Clematis bracht kerstliederen en slaapliedjes voor baby Jezus. Ik wist op voorhand niet goed wat ik mocht verwachten -of wanneer ik mocht applaudisseren- maar ik heb ervan genoten?

Die receptie ging door in de schuur het pachthof van ‘Pei Verke‘. Ik was stiekem heel erg benieuwd om het kasteel van Loonbeek aan de binnenkant te zien. Een prachtige ruimte! Kachel, sfeervol verlicht, mooie toog, oude meubeltjes en vooral het plafond .. Wauw! Jammer dat ze de zaal niet verhuren want als ik ooit een groot feest zou willen geven …  We mogen ze wel gebruiken als we nog eens een actie willen organiseren voor SOID!

20161210_214553

Steun jij een goed doel? Doe je mee met ‘De Warmste Week’.

2 gedachtes over “Slaapliedjes voor kindje Jezus

Geef een reactie

