Lachen met zoektermen

Standaard

Omdat (ik vind dat) het grappig blijft. Een lijstje met zoektermen die mensen gebruiken om op deze blog te belanden.

  • Verzopen kiekens
  • ’t Is gewoon een klootzak
  • Pikante pashokselfies
  • Straf onopzettelijke doodstraf
  • Slogan over ‘bergen beklimmen’
  • Wafelijzer en handbagage (Yes, ik ben niet de enige!)

En vooral héél erg veel zoektermen die gelinkt zijn aan al dan niet kussen op een tweede date. 1 Advies aan de twijfelaars: doen!

4 gedachtes over “Lachen met zoektermen

  1. Straf onopzettelijke doodstraf??? Een bericht dat daarrond gaat heb ik dan toch gemist. Vind ik een beetje een griezelige zoekterm eigenlijk.
    Mijn -ondertussen- man heeft het zich ook geriskeerd, om mij op onze tweede echte date te kussen. Hij heeft het zich nog niet beklaagd (bij mijn weten :-p)

    • Ik gebruikte het woord ‘straf’ in een andere context en hoop dat de persoon die de zoekterm intikte rechten studeert ofzo …
      Extra punt voor gewoon doen, kussen op de tweede date!

Geef een reactie

