Kerstsfeer in Leuven

Standaard

Ik vind de kerstversiering van het Leuvense stadhuis iets minder geslaagd dit jaar. Het ene kleurschema is al mooier dan het andere … Les goûts et les couleurs … maar ik ben niet het enige die dat denkt.

stadhuis

Gelukkig zijn er ook andere toppers tijdens deze wintertijd in Leuven:

  • De kerstmarkt. Mijn liefje vindt kerstmarkten niet fijn. Ik wel als ik chocolademelk van Quetzal kan drinken en pannenkoeken kan eten.
  • In het kleine huisje voor het stadhuis kan je ‘gaan eten’ bij Le Petit Chef. Kunstenaar Pieter Janssens toont er een korte humoristisch 3D lichtprojectie. Ben al verschillende keren langsgelopen maar er staat telkens een hele rij mensen aan te schuiven. Hopelijk lukt het later nog!
  • Mag ik ook nog even reclame maken voor het Wintercircus van 30CC? Twee kerstvakantietoppers!

Hou jij van kerstmarkten?

3 gedachtes over “Kerstsfeer in Leuven

Geef een reactie

