Vier willekeurige weekbeelden #47

Standaard

Drukdruk de laatste dagen voor kerst. Het lijkt wel alsof al mijn collega’s met vakantie gaan en ik de enige sterkhouder ben volgende week. (Oh wacht, dat is ook effectief zo :p)

Te druk om lange teksten te schrijven, dus we doen nog eens van VWW!

20161211_172153-small

Mijn kerstkaarten zijn de deur uit. Ook deze twee speciallekes voor de kerstkaartenruil. Ze gingen naar twee (voor mij) onbekende bloggers. Eentje woont grappig genoeg in Leuven!

20161211_102959-small

De waarheid, niets dan de waarheid.

20161220_165621-small

Mooie kleurtjes in de lucht. In het echt ziet het er altijd beter uit dan op de foto’s. Geloof me maar dat het er indrukwekkend uitzag.

20161203_150409-small

Zicht over Leuven vanop de Trolieberg in Kessel-Lo. Ook al indrukwekkender in het echt 🙂 De foto werd genomen tijdens het babysitten. Die tien minuten dat Jozefien effectief sliep :p

Aan het aftellen naar de kerstvakantie? Of volgende week ook op post?

6 gedachtes over “Vier willekeurige weekbeelden #47

  1. Volgende week een weekje vrijaf genomen, maar de 2e januari moet ik alweer aan de slag. Al zijn er ook voordelen om te gaan werken, het zal lekker kalm zijn zodat je veel gedaan krijgt.

  2. Vandaag zat mijn poezenboomkaartje in de bus.
    Hartelijk bedankt voor het mooie kaartje.
    Tof dat jullie op die manier het goede doel steunen!
    Ik ben er zeker en vast blij mee!

Geef een reactie

