Hip hip hip HOERA x3

Standaard

Vandaag zijn wij drie jaar samen. Applausje voor onszelf 🙂

Vanavond tijd voor romantiek! We gaan uit eten maar ik weet nog niet waar we naartoe gaan. Dit moet de eerste keer zijn dat ik een verrassing niet meteen om zeep help door te raden wat de verrassing is.

Ik mocht drie keer raden maar vond het niet.

We gaan niet naar

  1. De Zita: het restaurant waar we elkaar leerden kennen.
  2. Testa Rossi: waar het liefje met zijn collega’s ging eten en laaiend enthousiast over was.
  3. Resto Altas: een nieuw restaurant vlakbij ons huisje dat wereldkeuken serveert en we dringend eens moeten testen.

Waar wel dat weet ik morgen te zeggen. Dat ik vanavond in goed gezelschap vertoef weet ik nu al zeker.

15251679_1303478196376831_5398999724747390976_n

9 gedachtes over “Hip hip hip HOERA x3

  1. Tópkoppel! 🙂 Maar zó vissen naar die verrassingen van uw liefje… Not done, hé miss!! 😉 (Al ben ik stiekem mínstens even benieuwd als jij, maar bon… 🙂 ) Enjoy!! X

Geef een reactie

