Spiga d’Oro

Standaard

De verrassing voor onze derde verjaardag was meer dan geslaagd. Place to be: Spiga d’Oro in Boortmeerbeek. Ik kende het restaurant totaal niet dus ik had nooit kunnen raden dat we hier zouden komen eten.

Standaard staat er niet zoveel veggie op de kaart (de kaart is niet extreem uitgebreid maar er staan wel extreem lekkere dingen op) Zeg tegen de chef dat je veggie wil eten en hij tovert iets op je bord.

Ik had gevulde courgettebloem als hapje vooraf, een crème van rode biet met provolone en truffel, een pasta om duimen en vingers bij af te likken, een moelleux met ijs en rode vruchten en thee met nog eens drie verschillende zoetjes erbij om het af te leren.

spigadoro

Ik heb onze bordjes niet gefotografeerd. (Foodphotography is een vak apart en ik eet mijn eten liever warm …) Je zal mij dus moeten geloven dat het er ongelooflijk mooi uitzag én ook lekker was.

We zijn daar in de watten gelegd!

Die verrassingsetentjes mogen van mij een terugkerende traditie worden.

6 gedachtes over “Spiga d’Oro

Geef een reactie

