Werkdag – Verjaardag

Standaard

Ik vier vandaag al voor de 4de keer mijn 29ste verjaardag. *ahum* Zo vlak na nieuwjaar jarig zijn heeft nadelen (kerstkaarten met verjaardagswensen enzo) maar ook voordelen.

Vaak is er tijdens de eerste dagen van het nieuwe jaar wel een receptie gepland of een etentje met collega’s en wordt er die dag niet zo heel erg hard gewerkt.

Dit jaar heb ik pech. De nieuwjaarsreceptie was gisteren al.

Het werd dus een gewone werkdag. En dan nog eentje waarbij de meeste mensen vakantie hadden maar ik niet meer. Gelukkig was het ook zo’n dag die ’s ochtends al startte met een lading (echte!) verjaardagskaarten, een liefje dat happy birthday zong, kussen van collega’s, heel de dag door sms’jes, lieve berichtjes en iemand die speciaal de bus richting Leuven nam met een cadeautje onder de arm om te kunnen ‘feesten’ tijdens mijn middagpauze.

Straks is er taart!

Neem jij verlof op je verjaardag? Of is je verjaardag gewoon een dag als al de anderen?

 

 

 

8 gedachtes over “Werkdag – Verjaardag

  1. Gelukkige verjaardag!!
    Ik nam vroeger verlof, maar sinds een aantal jaren niet meer. Wel neem ik verlof op Zoeties verjaardag, die wil echt niet gaan werken op zijn dagje. Dit jaar verjaar ik gelukkig op een zaterdag :-).

  2. Hiep hiep hoera! Gefeliciteerd 🙂

    Ik neem zelf nooit verlof op mijn verjaardag, omdat het ik in de winter jarig ben en het toch slecht weer is. Maar misschien dat ik daar eens verandering in ga brengen door er een verwendagje van te maken. Dit jaar verjaar ik trouwens op een zondag, dus geen keuze-stress 🙂

  3. Ik ben jarig op 30 juni en kreeg als kind dus ieder jaar 2 lange zomermaanden vakantie cadeau! 🙂 SUPER! Maar die kindertijd ligt intussen al eventjes achter mij en daarom gun ik mezelf nu keer op keer een echt ME-quality-time-dagje! Verlof dus… mét bubbels & taart!! 😉 HAPPY HAPPY B-DAY! 🙂

Geef een reactie

