One line a day

Standaard

Voor mijn 27ste verjaardag kreeg ik het “One line a day”-boek cadeau. Gisteren vulde ik mijn laatste vakje in. Vijf jaar Kristien samengevat in heel erg korte stukjes tekst.

imagesWanneer ik later beroemd ben gaat dat boekje nog een onschatbare waarde krijgen!

En als ik alibi moet opgeven voor 15 april 2012, 7 oktober 2014 of bijvoorbeeld 30 augustus 2016 … Het kan!

Ik ga het missen om mijn boekje in te vullen (en om terug te lezen wat ik exact 4 jaar geleden aan het doen was) dus ben ik met een ‘gewoon’ dagboek gestart. Of eigenlijk gewoon met een leeg schriftje waarin ik niet elke dag zal schrijven maar wel meer dan one line a day.

Aan welk (verjaardags)cadeau heb jij echt veel plezier gehad?

6 gedachtes over “One line a day

  1. ik heb voor mijn kerstdag iets gelijks gehad…. ben benieuwd of ik het ga volhouden om echt elke dag iets te schrijven….. ik houd al jaren mijn agenda’s bij om af en toe eens terug in te bladeren maar zo een zinnetje dat je dag omschrijft lijkt me wel heel leuk ook..

  2. Oh ik heb ook zo eentje uit de FLOW, maar dan 3 jaar lang. Waarom koop je niet gewoon nog zo één? Als het mijne vol is, wil ik onmiddellijk een nieuw. Ik heb ook nog een gewoon dagboek om mijn zorgen in op te schrijven.

  3. Zalig 🙂 Levert gegarandeerd grappige momenten op als je hier later nog eens in kijkt! Wel knap dat je het volhield, ik heb er zelf ook eentje liggen maar vergeet regelmatig wel eens een dag in te vullen.

Geef een reactie

