Doe je dat expres?

Standaard

Het liefje maakte goede voornemens. Hij gaat terug naar de fitness. Terug sporten na een tijd stilzitten doet altijd wat pijn achteraf.

Tijd voor een massage denk ik dan! Dat gaat deugd doen … Achteraf misschien … Het liefje vroeg zich af of ik expres heel hard aan het knijpen was om hem pijn te doen. Wie zal het zeggen … ? :p

Jammer genoeg vind ik fitness echt de meest verschrikkelijke sport die ik kan bedenken. (Samen met lopen)

Samen sporten zit er dus niet in. Ik hou het op zwemmen. En ik heb dan wel geen last van spierpijn, ik wil best een massage.

4 gedachtes over “Doe je dat expres?

Geef een reactie

