Het aanzoek

Standaard

Trouwen staat niet meteen op onze planning. Of toch niet op de mijne. Het liefje wil wel graag trouwen en vindt het grappig om te af en toe eens op zijn knie te vallen of te doen alsof.

Als we onze kerstcadeaus openmaken, in een veel te drukke supermarkt, bij vrienden thuis …

Gisteren deed hij zijn meest originele aanzoek tot nu toe. Ik vergat de exacte tekst maar doe een poging tot reconstructie:

Schatti, ik zie je graag. We zijn nu ondertussen al meer dan drie jaar samen. Toch wel een prestatie. Ik heb een cadeautje voor jou voorzien. Het zit verstopt achter mijn rug. Het is maar iets kleins maar het is wel van goud. Wil jij … ? 

Een Ferrero Rocher? Neen dankjewel liefje.

Dat snoepje at hij nadien trouwens zonder schroom zelf op. Ik vond het nog wat vroeg voor dessert.

Ooit zwicht ik wel. (Dixit het liefje) We zullen zien …

 

6 gedachtes over “Het aanzoek

Geef een reactie

