Gedichtendag

Standaard

Gedichtendag vandaag! Iedereen deelt vandaag zijn favoriete gedicht. Ik las al mooie stukjes poëzie op andere blogs en facebook. Alhoewel ik erg hou van mooie woorden en zinnen kan ik niet zeggen dat je gedicht X of Y echt eens moet lezen.

Behalve ‘De Spin Sebastiaan’ kan ik niet zometeen een gedicht declameren.

Ik schrijf liever dan dat ik lees. Aan gedichten waagde ik me nog niet dus eigen werk kan ik hier niet delen.

Ik kan wel de poëtische kroegentocht in Leuven warm aanbevelen.

Hou jij van poëzie? Leen je wel eens een dichtbundel uit in de bib? Tips voor mij?

5 gedachtes over “Gedichtendag

Geef een reactie

