Snoozzze

Standaard

’s Ochtends gaat onze wekker om 6.25 uur. Maar voor 6.35 uur komen wij ons bed niet uit. Fans van de snoozeknop …

Slecht voor het bioritme, onderbroken slaappatroon, je hoort meteen twee keer (of nog vaker) dat irritante geluid van die wekker … Jaja, ik ken de theorie.

Gelukkig is er ook goed nieuws. Volgens een Britse studie zijn snoozers creatiever, intelligenter en zelfs gelukkiger. Jeej 🙂

(En ik vind het veel aangenamer om wakker te worden met tien minuten knuffels i.p.v. meteen mijn bed uit te springen en in de koude badkamer op zoek te gaan naar mijn tandenborstel)

Drukte jij op snooze vanmorgen?

9 gedachtes over “Snoozzze

  1. Ik snooze wel. Of toch niet? Ik zet twee verschillende wekkers, 2 of 3 minuten na elkaar: de eerste om wakker te worden, de tweede om op te staan. Of dat nog onder snoozen valt..? Ach, als ik dan intelligenter en creatiever zou zijn, vast wel 😉

Geef een reactie

