Q&A – januari

Standaard

Van het moment dat ik mijn ‘one line a day-boekje’ volledig had ingevuld begon ik het al te missen. Gelukkig kreeg ik meteen een waardige opvolger cadeau. Een boek vol vragen (en binnenkort ook vol antwoorden)

img_0054-small

Het leek me leuk om telkens aan het begin van een maand terug te blikken op de voorbije maand en aantal vragen te overlopen.

Er staan zowel zeer praktische vragen in het boek als grappige of filosofische. En zeer moeilijke vragen, dat ook.

  • Stel dat je een bedrijfje zou openen, wat zou dat dan zijn? Een ijssalon, een B&B of ‘iets veggie’. Of wie weet wel een combinatie van al die dingen?
  • Wie zou je willen zijn? Mezelf. Tegenwoordig ben ik zeer tevreden met mijn eigen leventje en hoe alles loopt.
  • Waar kijk je naar uit? Toen was dat het bezoekje van Yara, nu zou ik het concert van Jonas Winterland invullen.

Wat zijn jouw antwoorden op de vragen van januari?

4 gedachtes over “Q&A – januari

  1. 1) voor zover een vrij beroep als “bedrijfje” telt: dat heb ik al, en daar ben ik tevreden mee (nu nog rendabel maken :-p), maar als het iets anders moet zijn, “Schots en scheef” met mijn Schotse man, een soort tea room met Britse tea, lekkere cappucino’s, pannenkoeken, scones,… allicht ook soep, aangezien ik daar ook goed in ben.
    2) Euh, ik heb altijd gedroomd om in de sitautie te belanden waar ik nu ongeveer ben… een droom van een man, een eigen huis om samen oud in te worden, en de job(s) die best bij mij passen. Ik pas voor een ander leven, maar mss een versie van mezelf die zich (iets) minder druk maakt?
    3) Uitslapen (’t is nog altijd winter…), de eerste oogst van dit jaar (ik ben al druk begonnen met voorzaaien, ik hoop op een veel succesvoller jaar dan vorig jaar…), Italië, ooit nog eens gaan dansen, de volgende stap in de verbouwingen…

Geef een reactie

