Droomanalyse

Standaard

Ik droom vaak gekke dingen. En vaak word ik dan ook ‘moe’ wakker. Alsof ik niet alleen in mijn droom maar ook in de echte wereld heel de nacht heb rondgelopen van hot naar her.

Vannacht droomde ik drie dingen door elkaar heen. Erg vermoeiend! Ik loste als onderdeel van een examen een Fins kruiswoordraadsel op en deed dat helemaal fout. Ik was op citytrip maar mijn reisgezelschap zat liever op de botsauto’s dan toeristische trekpleisters te bezoeken en het lukte mij niet om 1 scherpe foto te maken. Als laatste bizarre verhaallijn was er ook nog een bus en een soort van schoolreis met kinderen die veel te warm waren aangekleed voor de tijd van het jaar.

Ik geloof dat ik deze dromen best niet ga analyseren 🙂 Er sprak al iemand over psychiatrie …

Heb jij ook van die gekke dromen? 

10 gedachtes over “Droomanalyse

  1. Ik heb altijd het gevoel dat ik in mijn dromen onheil moet voorkomen of tegenhouden. Echt vermoeiend! Ik droom ook zelden over het heden, maar examens en foute vrienden van vroeger passeren wel de revue. Ik zal meegaan naar de psychiatrie, we krijgen misschien korting :-).

  2. Lotje

    Ik ontmoet vaak mijn oma terug in mijn dromen. En dan duurt het vaak ff eer ik door heb dat ze er niet meer is. Lijkt altijd zo echt. 🙂
    Maar evengoed genoeg gekke dromen die weinig steek houden en behoorlijk vermoeiend zijn.
    Je bent duidelijk niet alleen! 😉

  3. Ik kan hele vreemde dromen hebben: examens afleggen in pyjama, dromen dat iemand ons huis binnenkomt en ons in stukjes snijdt, tragische ongevallen, … mocht ik ze laten analyseren, ik denk dat ze me toch ook wel rijp zouden achten voor de psychiatrie 🙂

Geef een reactie

