Dagen Zonder Vlees 2017

Standaard

Na Tournée Minerale Dagen Zonder Vlees? Binnen 20 dagen mag je weer alcohol drinken maar schrappen we collectief vlees en vis van het menu? Tuurlijk! (Op dit moment zijn er toch alweer 91.255 deelnemers ingeschreven!)
Als vegetariër is dat nu wel niet zo’n uitdaging maar ik ga aan de slag met de extraatjes van de campagne.

Ik denk dan aan een donderdag vegandag, de kalender met seizoensgroenten eindelijk een plekje geven in de keuken zodat mijn weekmenu’s vol seizoensgroenten staan, mijn antiplastickruistocht tegen de lokale supermarkt nieuw leven inblazen … en het enthousiasmeren van mijn liefje (en u lieve lezer!) om eens 40 dagen volledig veggie te gaan. Ook op restaurant of als we bij zijn ouders gaan eten.

Wie gaat de uitdaging aan?
Wat lijkt jou het moeilijkst? Een maand veggie of een maand alcoholvrij leven?

5 gedachtes over “Dagen Zonder Vlees 2017

Geef een reactie

