Bling bling at work

Standaard

Vanavond gaan we nog eens fuiven. Zo’n echt ouderwets feestje -we gaan terug naar de roaring twenties- dat al om 20 uur begint. Heerlijk!

En dan nog wel eentje met live muziek, dansinitiatie, beautysalon … Een party full option zeg maar.

Tussen werk en party ga ik niet meer naar huis. Ik zit dus nu al in glitterkleed achter mijn bureau. Wat bling bling kan geen kwaad 🙂

Verder op de planning: Grieks eten voor het goede doel, repeteren voor ons lenteconcert, babysitten, logeetjes in de watten leggen …

Wat zijn jouw weekendplannen?

5 gedachtes over “Bling bling at work

  1. Ik heb toch maar besloten om in mijn ‘normale’ outfit naar het werk te gaan. 🙂 Zo achter mijn desk zitten met een boa rond mijn nek, een diadeem met pluimen op mijn kop en een lange parelketting tot op mijn buik… ‘k Denk dat het cliënteel een beetje raar zou opkijken! 😉

Geef een reactie

