De liefde van de vrouw

Standaard

… ging ook door de maag gisteren. We spraken samen af dat we niet zouden meedoen aan het Valentijnsgebeuren. Geen bloemen, geen pakjes, geen fancy etentjes. Ik schreef zelfs geen Valentijnskaartje want dan was er ’s avonds gegarandeerd iemand met een bos bloemen thuisgekomen en dat was niet de bedoeling.

We gingen na het werk wel gezellig samen ‘shoppen’. Uitje naar de HUBO. De DIY-uitdaging zelf stelden we nog even uit. Het bleef tenslotte Valentijn.

Daarna installeerde ik mij in de zetel onder een fleecedeken met de poes op schoot en ‘De Mol’ op tv terwijl het liefje in de keuken aan de slag ging. Het resultaat: om duimen en vingers bij af te likken. Pasta met een overload aan groentjes, Italiaanse quornblokjes, spicy saus en liefde als geheim ingrediënt. Tafel mooi gedekt en al!

Deed jij iets speciaals/romantisch gisteren?

 

 

12 gedachtes over “De liefde van de vrouw

  1. Hier ook niks, ik moest werken… had een vroege en een late shift. En het was sowieso niet het plan om iets te doen. We hadden wel al een geweldig weekend met romantiek op voorhand (samen naar Sing, allicht de enige volwassenen zonder kinderen in de zaal :-p) én ik had het weekend voordien als ik zonder hem weg was, al tot mijn grote verrassing een kaartje gevonden tussen mijn spullen. (Dat plezier doe ik hem op een onverwacht moment mogelijks ook eens terug…)

  2. Klinkt als een gezellige avond!
    Wij deden niks speciaals. Ik had zelfs een date met onze huisdokter, omdat Juliette nog steeds op de sukkel is. We deden haar wel haar hartjesjurk aan, kwestie dat ze toch een beetje in stijl was 🙂

Geef een reactie

