Thuiswerk

Standaard

Gisteren werkte ik voor het eerst een dagje thuis. Omdat er thuis gewerkt werd. 🙂

Op de planning: de keuring van onze elektriciteit, de levering van een (tweedehands) droogkast en de plaatsing van 2 nieuwe ramen. En mijn gewone werk uiteraard.

Fantastisch dat ik geen dag verlof moest opofferen want uiteindelijk heb ik enkel een computer en een internetverbinding nodig om mijn werk te kunnen doen. Achter mijn computer kon ik de werkmannen ook niet voor de voeten lopen. Twee keer ideaal.

Het was een productieve dag!

Kan/Mag/Wil jij soms thuiswerken? 

7 gedachtes over “Thuiswerk

Geef een reactie

