Pizza Hawaï

Standaard

De IJslandse president gruwt bij pizza met ananas. Ik geef hem gelijk. Een andere blogster biechtte onlangs op dat ze graag haar boke met choco sopt in tomatensoep. Kaas én confituur op je boterham is voor heel wat mensen het ideale ontbijt.

Ieder zijn ding … en iedereen vindt andere combinaties net weer heel erg lekker of niet te vreten. Waarschijnlijk vindt iemand anders mijn combinaties vreemd. (IJs met hagelslag en/of chocomousse, speculaas met choco … Mijn motto is eigenlijk ‘alles is beter met chocola‘)

Voorlopig heb ik (nog) geen last van vieze goestingen. (Dus ook geen pizza of pasta met choco -alhoewel ik al recepten zag van pasta met chocoladesaus-) Alleen constant reuzehonger …

Voor of tegen pizza hawaï? Welke gekke combo kan jij wel smaken?

5 gedachtes over “Pizza Hawaï

  1. Als er een ding is dat ik niet lust, dan is het ananas, dus nee, voor mij geen pizza Hawaii. Maar ik eet wel graag kip met appelsien en zo, of een slaatje met geitenkaas en druiven, dus de combinatie van hartig en fruit vind ik niet per se vies. Mijn ex gruwde daar echt van.
    Een Italiaanse kotgenoot van mij dronk rode wijn met cola!
    Er was toen ik zwanger was vooral veel dat ik niet meer lustte, inclusief chocola. MacDonalds vond ik dan wel weer heel lekker plots.

    • Een Italiaan die een lekker wijntje mixt met cola. Wat gaan we nu krijgen! Ik eet gewoon niet graag fruit. Niet zo, niet in een slaatje, niet in een dessert. Chocola for the win!

Geef een reactie

