Willekeurige weekbeelden #49

Standaard

Niet zo heel willekeurige weekbeelden. En ook al niet allemaal van deze week 🙂 Al deze foto’s hebben iets met baby P te maken en werden daarom nog niet met jullie gedeeld.

20161221_194125

Die ene kabouter ben ik, die andere het liefje. Het hartje is de baby. Jaja, instant sentimenteel word je van zo’n zwangerschap.

20161221_194250

Er zijn heel wat zwangerschapsdagboeken op de markt maar ik koos voor een doodgewoon schriftje om mijn ervaringen in te noteren. Ik plak er foto’s en kaartjes tussen en hoef me niet te houden aan strakke formats. Ik kan gewoon mijn zin doen m.a.w. 🙂 Zo heb ik het graag.

snoeptutjes

Traktatie voor de collega’s op het werk. Snoeptutjes met de verborgen boodschap dat er in augustus een lading suikerbonen volgt. Dat is eigenlijk niet waar. Ik eet niet graag suikerbonen, dus ik ga er ook niet mee trakteren. Maar ik verzin nog wel wat anders … Het duurde trouwens even voor ze de boodschap snapten maar toen collega 1 begon te gillen was ineens iedereen mee.

20170215_132058

Waarom is mijn werk in de drukste winkelstraat van Leuven? Waarom ga ik toch altijd de HEMA binnen? Waarom kan ik niet weerstaan aan rompertjes met walvissen erop?

4 gedachtes over “Willekeurige weekbeelden #49

  1. Aaah de Hema, sinds Tuur er is kan ik daar niet meer binnen gaan zonder met tal van spullen buiten te komen 🙂 Wij zijn ook niet voor de traditionele suikerbonen gegaan trouwens want ik vind die zelf ook niet zo lekker. Hier werden het smarties en een soort van zuurtjes.

  2. Sarah

    Wij hebben paaskindjes, dus dat was de ideale smoes voor paaseitjes 😃 Zeker ook foto’s maken van je buikje (meen me te herinneren dat die van mij door een fantastische fotografe gemaakt zijn 😉)

Geef een reactie

