Q&A – februari

Standaard

Ik selecteerde net zoals vorige maand weer een paar vraagjes uit mijn Q&A-boekje.

  • Ben je het origineel of de remix? Waarom?
    Het origineel van mezelf, de remix van mijn ouders? Net zoals iedereen beïnvloed door mijn omgeving maar ik hoop toch dat ik een origineel exemplaar ben 🙂
  • Noem 1 ding waar je geen afstand kan van doen.
    Foto’s en postkaartjes. Schoendozen vol kaartjes heb ik. (En dan heb ik er al een heel deel weggegooid bij de verhuis). Als iemand mij een kaartje stuurt, vind ik dat zo’n zonde om het achteraf in de papierbak te gooien.
  • Wat is jouw oplossing voor een gebroken hart? Schrijvenschrijvenschrijven.
  • Als vandaag een dier was, welk die zou het dan zijn?
    Toen ik het in mijn boekje schreef was de dag een feestbeest. Een roaring twenties feestbeest meer bepaald. Als ik de vraag opnieuw zou beantwoorden zou het een ‘ongeduldig springering het is bijna vakantie-diertje’ zijn. Een stokstaartje of een konijntje trappelend van ongeduld.

img_9962

Zin om zelf de vragen te beantwoorden? Houd je vooral niet in?

 

5 gedachtes over “Q&A – februari

  1. Pingback: La vie en Joey
  2. HosteSarah

    Heel fijn om te kunnen lezen. Ik ben zelf namelijk ook bezig met mijn q & a boekje, dus ik heb onlangs allemaal dezelfde vragen beantwoord 🙂 Gek om te lezen hoe anders we allemaal op dezelfde vragen kunnen reageren. En haha, ‘feestbeest’ was zelfs nog niet eens bij mij opgekomen. Ik maar denken aan echte dieren 😉

Geef een reactie

