Wat? Een Furby?

Standaard

Mijn telefoon is stilaan aan vervanging toe. Ik doe al 3,5 jaar met mijn Samsung weetikveelwelkmodel. Blijkbaar is dat een eeuwigheid. Maar ik vind persoonlijk dat een toestel dat honderden euro’s kost ook wel even mag meegaan …

Ik kan daar natuurlijk over zeuren maar ik kan ook niet zonder smartphone. Ik vind dat écht een handig ding.

Enter: de refurbished phone? Zeg maar een tweedehands modelletje. Een showmodel uit de elektrozaak, een afgeschreven bedrijfstelefoon …

Wel een ouder model uiteraard maar aangezien ik daar toch niks van af weet … Klein detail: enkel iPhone en ik was tot nu toe nogal anti-apple. Te duur. Al valt dat argument nu weg uiteraard. 60% korting voor een oud appeltje.

Heeft iemand daar ervaring mee? Of andere suggesties?

 

3 gedachtes over “Wat? Een Furby?

Geef een reactie

