Gekke uitspraken over Baby P

Standaard

Twintig weken! We zijn dus halverwege de zwangerschap. (Als ik de 40 haal that is). Ideaal moment om nu al eens de gekste uitspraken over Baby P op te lijsten.

  • Ha, je draagt een roze truitje. Dan wordt het zeker en vast een meisje.
  • Je gaat mij nooit geloven maar die baby gaat echt alles veranderen. (Ik geloof het wel hoor …) Vergeet het maar jullie reisjes. (Maar dat zullen we nog wel zien!)
  • Iedereen gaat je ongevraagd advies geven maar doe vooral je eigen ding. Twee minuten later: Toen ik zwanger was … Ik vind dat je …. Als je mij vraagt … Je moet echt proberen om …
  • Waar zit die baby? Groeit hij wel goed? Je hebt nog niet echt een buik versus Jaja toch al flink bijgekomen he.
  • Zal ik helpen met het zoeken naar een naam? (Ja graag, we komen er met z’n tweetjes anders nooit uit)
  • Nog steeds nergens last van? Hopelijk ben je nu al niet aan het compenseren voor extra veel miserie binnenkort?

Heb je ook zo’n uitspraken moeten horen?

8 suggeties bij “Gekke uitspraken over Baby P

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.