Wat ik niet kan

Standaard

Omdat ik vandaag in een eerlijke bui ben -en geen boeiende zaken meer heb meegemaakt waar ik over kan schrijven- –> Vijf dingen die ik echt niet kan. Ik haalde mijn mosterd bij Boston, Baby!.

  1. Ik kan niet op mijn vingers fluiten of knippen met mijn vingers.
  2. Tekenen. Voorlopig kan ik de kindjes nog tevreden stellen met mislukte droedels van schapen, konijnen en andere beesten maar dat gaat niet lang meer duren. Straks vragen ze of ik aliens teken of dinosaurussen?!
  3. Netwerken. Spontaan iemand aanspreken op een studiedag. Naar een evenement gaan waar gegarandeerd nuttig volk rondloopt en terugkomen met visitekaartjes. Smalltalk op een receptie.De horror! (Wat ik dan weer wel kan is de weg vragen als ik die kwijt ben.)
  4. Zingen. Ik doe het graag maar kan het niet. Toch niet toonvast. Tot grote hilariteit van het liefje neurie ik wel heel vaak (onbewust) mee met de radio.
  5. Muziek spelen zonder partituur. Zelfs ‘Happy Birthday’ kan ik niet vanbuiten spelen. Het is nochtans niet zo heel moeilijk en ik heb het al een keer of 20 000 gespeeld.

Wat lijkt iedereen te kunnen wat jij niet kan?

4 gedachtes over “Wat ik niet kan

  1. Leuke post! Ik kan ook niet zingen, en op mijn vingers fluiten ook niet :-). Er zijn nog wel meer dingen die ik niet kan. Mijn wenkbrauwen op en neer bewegen, mijn ringvinger en pink samen en wijsvinger en middelvinger samen van elkaar bewegen, … Maar uiteindelijk allemaal onbelangrijke dingen 🙂

Geef een reactie

