Q&A – maart

Standaard

In maart had mijn Q&A-boekje zowel moeilijke als inspirerende vragen voor mij in petto. Ik koos er weer vier uit om te delen.

  • Met welke muziekstijl identificeer je jezelf? Als ikzelf een muziekstijl was dan geen heavy gitaarrock of grunge. Ik ben gewoon eerder een rustig type. Een akoestisch luisterliedje lijkt me wel wat. 
  • Kies een kleur voor vandaag. Toen koos ik blauw voor de lucht en groen voor de lente. Dat zou vandaag weer passen. Morgen wordt een gele dag, ik voel het. 
  • Wat kon deze dag (nog) beter maken? Weekenddagen hebben altijd een streepje voor maar ik was ook oprecht blij met een zeer productieve werkdag. Goed gelachen met de collega’s. 
  • Wat wil jij onthouden over vandaag? Toen ik het invulde was het 28/3 en ik heb -denk ik- ’s morgens de eerste keer beweging gevoeld in mijn buik. Schopjes, of mijn maag protesteerde omdat ik zo’n honger had. Vlinders in de buik? Ik zou het eerder mini-ontploffingen noemen.

Wat zou jij antwoorden op (één van) deze vragen?

2 gedachtes over “Q&A – maart

  1. Ik heb thuis ook zo’n boekje liggen en op 28/3 was het alleszins dezelfde vraag. Ik ging dan naar het concert van Bruno Mars, dus dat zal ik zeker onthouden. En vandaag wordt het een blauwe dag denk ik. Ik heb alleszins een knalblauw bloesje aan 🙂

  2. Ik ben Folk, meestal vrolijk, vaak ernstige inhoud om effe echt naar te luisteren, en best dansbaar 🙂
    Vandaag is geel-groen; van zon en tuinwerk en hoop op sprietjes die later groenten worden.
    Wat ik wil onthouden van vandaag? Niet zoveel, het is D zijn verjaardag, maar we zijn op het gemak thuis om allebei weer op krachten te komen. Mss de zelfgemaakte crumble met zelfgemaakt ijs :-p
    En wat het beter zou maken? Niks denk ik, behalve mss een afgehandeld to do lijstje, maar t is vakantie, dus dat komt wel 😀

Geef een reactie

