1 druk op de knop

Standaard

1 druk op de knop en de regionale pers krijgt mijn persbericht in zijn mailbox. 1 druk op de knop en ik verstuur de nieuwsbrief van de bib naar een paar duizend lezers. 1 druk op de knop en ik breng al de tickethouders ervan op de hoogte dat de voorstelling waar ze zo naar uitkeken geannuleerd wordt.

Onherroepelijk.

Ook als ik ergens een schrijffout liet staan of vergat de onderwerpregel in te vullen.

Amper last van stress op het werk maar op zo’n momenten … Dat heb ik nu nooit bij de publicatieknop op mijn blog 🙂

Weet je wat helpt? De verzending inplannen zodat die automatisch op moment X de deur uitgaan. It wasn’t me, it was the computer!

Ik durf er niet aan denken dat ik de verantwoordelijk van ‘de rode knop’ zou moeten dragen. (Die waar ene D. T. nu toegang tot heeft.)

Ook last van zeer specifieke stressmomentjes? Of stress op het werk tout court? Hoe ga jij om met stress?

3 gedachtes over “1 druk op de knop

  1. herkenbaar, ik werk op de dienst interne communicatie, als er iets uitgestuurd of gepubliceerd wordt is dat direct naar +/- 30 000 medewerkers … dus stress als ik op de “send” knop duw: check!!

  2. Niet echt stress, maar een beetje gezonde spanning. Als ik mailings verstuur let ik ook altijd op als ik de bijlage niet vergeten ben. Of waar ik persoonlijk een hekel aan heb: mensen die het concept ‘BCC’ niet kennen, en dus iedereen in het vak ‘CC’ typen, zodat je kan zien wie de anderen zijn die de mail nog hebben ontvangen. #fail!

  3. Als ik een mail stuur naar ons verkoopnetwerk, overlees ik wel tien keer, maar ik krijg dan stress de eerste minuten erna als iemand antwoordde op mijn mail en dan denk ik: hopelijk is het niet om een fout in mijn bijlage op te merken….

Geef een reactie

