Een roske

Standaard

Hoe zal Baby P eruit zien? Blond, bruin? Kleine schattige flapoortjes? Een wipneus? Een kopie van mezelf? Helemaal de papa?

Ook anderen stellen zich die vraag. Mijn schoonmoeder droomde al dat Baby P een schattig blond meisje wordt. Net de mama 🙂 De schoonbroer gaat voor een mix van de beste eigenschappen van mama en papa.

“Als het maar geen roske wordt,” dixit de papa in spe. “want dan ga ik mijn twijfels hebben over het vaderschap.”

Nochtans behoort dat tot de mogelijkheden als ik naar mijn oude babyfoto’s kijk. En ik vind een rosse haardos oprecht heel mooi.

Baby Kristien

Gokjes mogen 🙂 Misschien moet ik er een wedstrijd aan koppelen?

6 gedachtes over “Een roske

  1. Iemand vertelde me ooit dat een eerste kindje meestal goed op de papa trekt. En bij ons is dat ook absoluut zo. Een paar weken terug lieten we Tuur zijn haartjes knippen en sindsdien is hij twee druppels water zijn papa 🙂

Geef een reactie

