Modeltekenen

Standaard

Websites onderhouden, nieuwsbrieven uitsturen, gekke promocampagnes bedenken, facebookberichten beantwoorden … Ik heb echt een gevarieerde job.

Gisteren werd er weer een grappig taakje aan mijn TODOlijst toegevoegd. Ik mocht tien minuten heel stilletjes op een stoel zitten zodat Hilde Maes van Kunstkring ’t Vensterke een portret van mij kon tekenen als voorbereiding op de persconferentie over amateurkunstenfestival Amateurama.

Niet gemakkelijk dat stilzitten maar toch makkelijker dan een gelijkend portret van iemand tekenen. Ik wou dat ik zo kon tekenen!

Wat vind je ervan? Goed gelukt?

9 gedachtes over “Modeltekenen

    • Vond ook dat ik er wat streng uitzag 🙂 Stilzitten en glimlachen lukt blijkbaar niet. Mocht ook mijn tanden niet laten zien. Dat is blijkbaar lastig om te tekenen.

      • hilde maes

        zal ik nog es opnieuw proberen? met glimlach…
        tanden op een tekening komen nooit mooi over, maken een gezicht ‘harder’, en je hebt juist een heel zacht gezicht. maar klant is koning 🙂

      • Haha, ik vind het echt wel goed gelukt hoor. Als jullie ooit nog volk zoeken om stil te zitten mag je mij altijd iets laten weten 🙂

Geef een reactie

