Q&A – april

Standaard

Ik vulde weer heel de maand mijn Q&A-boek in. En ik deel natuurlijk ook weer enkele vragen en antwoorden!

  • Wie zou je terug tot leven willen wekken om er een babbel mee te kunnen doen? Geen idee hoe ik er ineens bij kom, maar Marie Curie flitste door mijn hoofd. Het onderwerp van mijn eerste spreekbeurt. Dat lijkt me nu eens een straffe madame. 
  • Wat is je grootste tekortkoming? Te weinig durf en assertiviteit. Ik zou zoveel meer kunnen bereiken als …
  • Wat was de laatste afhaalmaaltijd die je kocht? Een pastabeker ‘quattro formaggi’ aan het raampje van La Divina Commedia op het Leuvense Foch. Serieus, goed spul!
  • Wie zou er met jou van plaats willen wisselen voor 1 dagje? Goh … best veel mensen denk ik. Op het moment dat ik de vraag moest beantwoorden zat ik in Italië. 🙂 Dagje Lecce iemand?

Wat was het onderwerp van jouw eerste spreekbeurt? Of zin om een van de vragen te beantwoorden?

5 gedachtes over “Q&A – april

  1. Ik heb ooit nog een spreekbeurt gehouden over de Gentse weeskinderen van vroeger. Mijn opa was zelf een weeskind, vandaar mijn interesse voor het onderwerp.

      • Goh, ik weet eigenlijk niet of dat nu anders was dan in andere steden, ik denk het niet. Ik had een boek vol documentatie en foto’s thuis specifiek over de weeskinderen uit Gent en ik ben zelf een rasechte Gentse, net als mijn grootvader, dus vandaar de invalshoek.

  2. Pfieuw, geen idee van wat het onderwerp van mijn allereerste spreekbeurt was maar een gesprekje met Marie Curie zou ik ook wel zien zitten 🙂

Geef een reactie

