Gekke zoektermen

Standaard

Hoe komen mensen op mijn blog terecht? Ik vind het altijd grappig om de zoektermen eens te bekijken die mensen invullen in mr. Google om zo dan doorverwezen te worden naar mij.

Lach je mee?

  • Flauw mopje (Zal je bij mij niet vinden :p)
  • Waarom word r l Aziaten (zonder t ingetypt, It wasn’t me)
  • ’t is gewoon ne klootzak lied
  • fotochallenge achterkant (Moet er nog iemand spontaan aan Kim Kardashian denken?)

De smurfentaartsaga (waarbij iedereen zich afvraagt waarom smurfentaart smurfentaart heet) krijgt trouwens een vervolgverhaal. De nieuwe vraag is ‘Mag je smurfentaart eten als je zwanger bent?’ Volgens mij wel …

Toch? 

 

Een gedachte over “Gekke zoektermen

Geef een reactie

