Liefde voor lekker eten

Standaard

Ik was zo enthousiast over ons ‘jubileumetentje’. dat ik voor mijn verjaardag een cadeaubon kreeg om nog eens te gaan eten bij Spiga D’Oro.

Vrijdag kaapten we de gulle gever van de bon en kon zij ook ontdekken dat dit adresje écht een aanrader is. Alles wat ik toen schreef, klopt nog steeds. Mmmmmjammie.

We zijn weer eens heerlijk in de watten gelegd. Grappig detail: de chef is afkomstig uit een dorpje waar wij een paar weken geleden op vakantie waren. Ik at dus de typische gerechten uit Puglia. Als de zon geschenen had, ik had me terug in Italië gewaand.

Hou jij van de Italiaanse keuken?

Een gedachte over “Liefde voor lekker eten

Geef een reactie

