30°C in de schaduw

Standaard

Dit (verlengd) weekend voorspellen ze lekker tropische temperaturen. Ik hou van wat zon en al helemaal op een vrij moment. Maar als het kwik richting 3 opschuift, wordt het mij toch een tikje te warm onder mijn voeten.

Een ideaal moment dus om te gaan afkoelen in een Luxemburgs bos. Kletterende waterval op de achtergrond, ijsjes al dan niet met chocoladesaus, middeleeuwse burchten met van die dikke muren die de hitte buiten houden …

Met andere woorden: vakantie! Waarschijnlijk blijft het hier even stil. Als ze wifi hebben in Luxemburg vind je mij op instagram (@kris10ditjesendatjes).

Jij plannen voor het verlengde weekend? Of maak jij de brug niet?

 

8 gedachtes over “30°C in de schaduw

  1. Wij wilden op weekend gaan maar ik ben pas dinsdag beginnen kijken naar een leuke plekje. De leuke dingen waren natuurlijk allemaal al volboekt… want iedereen wil op verlengd weekend 😦
    Nu ja, met de zon hier geeft het ook wel een beetje vakantiegevoel 🙂

Geef een reactie

