Q&A – mei

Standaard

Ongelooflijk dat het al juni is!

Ook in mei vulde ik mijn Q&A-boekje in.

  • Rommelig of netjes? Op het moment dat ik het schreef aprés-vakantierommel. Ook nu zijn we net terug van verlof maar ik ben al door de berg was heen. Vuistje voor mezelf!
  • Als je één dag een superkracht kon hebben, welke? Weten wat andere mensen echt denken lijkt me wel eens fijn. Maar dat hoeft niet langer dan een dag te duren.
  • Welke acteur/actrice zou jou spelen in een film over je leven? En zou het een goede film zijn? Het liefje vindt dat ik iets weg heb van Drew Barrymore en hij is niet de eerste die dat zegt. Uiteraard is het een goede film …
  • Wat is het gekste dat je ooit gedaan hebt voor de liefde? Naar een BBQ gaan terwijl je niet durft te zeggen dat je vegetariër bent, is dat gek? Ik vond het vooral erg dapper van mezelf om daar als 15-jarige mijn mannetje te gaan staan tussen een bende jongens van 18. Het werd niks. ‘Hij’ trouwde met zijn vriend.

Wie is jouw celebrity lookalike? Of beantwoord je liever een van de andere vragen?

6 gedachtes over “Q&A – mei

  1. Ik kan niet naar Homeland kijken zonder heeltijd te peinzen dat Claire Danes mijn celebrity lookalike is. Ik wacht nog steeds op de moment dat mijn vent dat ook opmerkt. 🙂

  2. Ze is niet zo gekend. Adèle Exarchopoulos een griekse actrice én ook een journaliste wiens naam ik nu kwijt ben. En velen vinden dat ik iets heb van de zangeres van Intergalactic lovers

  3. Ik weet niet zo goed welke celebrity op mij lijkt. Ik zou willen dat Reese Witherspoon de hoofdrol speelt in een film over mijn leven, maar ik lijk niet echt op haar, we zijn alleen allebei blond.

  4. Ik denk niet dat ik een celebrity look-alike heb… Ik krijg wel soms de vraag of ik Turks ofzo ben X-D. De film van mijn leven, hm, die zou emotioneel zijn. Hilarisch, maar ook triest soms, intens alleszins. Ik zou hem zeker mooi vinden :-p

    Die superpower klinkt wel interessant. Vooral om eens uit te maken wie nu precies de mensen zijn waar ik vaker mee zou kunnen optrekken (uit de groep “kennissen, waar ik eventueel wel frequenter contact mee wil”) of wie ik beter helemaal kan schrappen uit de lijst “contact mee onderhouden”

Geef een reactie

