Extra rustdag

Standaard

Vanaf mei hoppen we van de ene feestdag naar de andere. Hemelvaart, Pinksteren, de Vlaamse en de nationale feestdag, half oogst, Leuven Kermis … Mij zal je niet horen klagen 🙂 Wie houdt er nu niet van verlengde weekends?

Vandaag profiteerden we ervan om ook eens effectief te rusten. Het was al bijna tien uur voor we uit ons bed kwamen! Kan me niet herinneren wanneer dat nog eens gebeurde. Ook in het weekend staat de wekker ten laatste om 8 uur.

Vandaag doen we dus lekker niks … Behalve de belastingsaangifte invullen, het fotoalbum van Luxemburg maken, mijn babydagboek aanvullen, de was doen, poging doen om het park in elkaar te vijzen …

Ben jij een langslaper tijdens het weekend?

 

5 gedachtes over “Extra rustdag

  1. Haha, ik zei nog tegen Bart dat het langste wat ik afgelopen jaar heb geslapen was tot 7 uur of zo. Vandaag ook een luilekkerdagje hier, met wel een beetje huishouden maar ook lezen en genieten van buiten (voor het morgen weer even herfst wordt…)!

  2. Vroeger wel, maar dan kon ik de zondagavond niet goed in slaap geraken en begon in door die korte nacht alsnog moe aan de werkweek. Nu slaap ik iets langer, tot 8u of 8u30 en dat gaat prima.

  3. Als het lukt, blijf ik in het weekend graag tot minstens 9 uur in bed liggen. Volgend schooljaar zal dat op zaterdag helaas niet meer gaan want dan gaat mijn dochter balletles volgen.

  4. Leen

    Ik ben altijd een vroege vogel, zelfs in het weekend, want dan heb ik het gevoel dat mijn dag zoveel langer is. Klinkt nog als een redelijk goed gevulde vrije dag daar 🙂

Geef een reactie

