Hij & ik

Standaard

Hij & ik, wij zijn geen 24/7 samen. Hoeft ook niet. Wij hebben elk onze hobby’s, gaan ook apart uit eten met vrienden, ik heb een even grote hekel aan fitness als hij aan zwemmen …

Mijn grootmoeder durft daar al eens commentaar op te geven :p
Ze zegt dat ik hem niet goed aan het opvoeden ben 🙂 Dat hij mij niet zo in de steek mag laten. Terwijl het mij ideaal lijkt … terwijl ik een terrasje ging doen vorig weekend, was hij het gras aan het afrijden.

Ze vergeet er voor het gemak ook bij te vertellen dat mijn grootvader muziek speelde bij heel wat verschillende fanfares en harmonieën en dat hij dus praktisch elke dag wel ergens ging repeteren, een concert spelen of een mis opluisteren. – en dat hij nadien ook wel eens bleef plakken aan de toog – Ik heb het van geen vreemden m.a.w. 🙂

Doen jullie alles samen? 

9 gedachtes over “Hij & ik

  1. Nee, nog niet bekan! Ik doe yoga, chocolade cursus, sporten en kalligrafie op mezelf 🙂 en dan nog mijn vriendinnen :-), zou daar ook niet met overweg kunnen! Maar ik merk dat we de laatste tijd door omstandigheden vaker zonder dan met zijn en dat is ook geen goede evolutie 🙂

  2. Wij doen regelmatig dingen apart. Zo gaat hij dit weekend naar Graspop en heb ik wat tijd voor mezelf. Ik ga zelf ook regelmatig eens uit eten met een vriendin of naar een optreden kijken met mijn zus en dan moet hij van mij niet mee hoor ;-). Alles je werkelijk alles samen doet, dat lijkt me niet gezond.

  3. Mijn man en ik hadden het er gisteren nog over, dat we enorm verschillen van hobby’s (hij: computerspelletjes en voetbal, ik: lezen, lopen, fitness etc.) en dat daar niets mis mee is. Integendeel zelfs. 😉

  4. Alles samen… ik zie ons hier al zitten op 1 WC-bril 🙂
    Nee dus. Ik volg Spaanse- en naailes, hij is vrijwilliger in een rusthuis en gaat graag eens een paar weken op trot met de fiets (Rome, Compostela,…) Ik ben ook graag gewoon thuis, hij is onrustiger en wil het liefst veel buiten de deur plannen…
    En niet onbelangrijk: wij wonen zelfs (nog) niet samen 🙂
    Evenwicht is wel een sleutelwoord zeker in deze kwestie?

  5. Wij zijn redelijk fusioneel, wij werken zelfs samen !
    Maar daar begint stilletjes aan toch verandering in te komen: ik ga af en toe eens alleen op de lappen en kan ook enorm genieten van een avondje alleen thuis, of momenten alleen met onze kerel.

    Maar wij kunnen alles samen doen… behalve koken !
    Mocht je een gastblogje nodig hebben… dat is nog eens een topic…

  6. Wij werken samen en wij proberen zoveel mogelijk dingen samen te doen. Maar ik doe nog genoeg dingen zonder hem. Sporten en afspreken met vriendinnen. Ik kan hem echt niet blij maken met een dag shoppen en geiten over dingen.

    Ik denk dat het alleen maar gezond is om dingen zonder elkaar te doen. Heb je nog wat met elkaar te delen 🙂 . Wel moet je de balans houden dat je niet alles alleen doet en nog wel genoeg dingen samen doet.

Geef een reactie

