Ploeteren in het kinderbad en aardbeien in de lucht

Standaard

Wat een druk weekend weeral!

Een concertje in de kerk -want er was weeral een kerkelijke feestdag waarvan ik elk jaar het bestaan vergeet-, ‘doopsuiker’shopping, terrassen met metekindje nummer twee en haar ouders, familiebezoekjes … en zondagnamiddag totaal uitgeput in de zetel ploffen om wat te bekomen.

Yara is een echt waterratje. Ze schatert het uit als je een bekertje water over haar hoofd uitgiet, kijkt eens verbaasd rond als ze kopje onder duikt en vindt het hilarisch als je haar nat spettert.

Grappig om te zien dat kindjes zo op hun meter kunnen lijken. 🙂 ’t Is niet enkel een waterrat, ze houdt ook niet van gras en zand tussen de teentjes. Er bestaan zo nog foto’s van mij aan het strand. Met mijn regenlaarzen aan … Ze is ook al geen fan van fruit en al helemaal niet van aardbeien. Compleet overschat die vruchten, vind ik ook. Maar die aardbei in de lucht vond ik ook wel mooi.

Deze week ga ik het precies wat rustiger houden. Temperaturen van 30° tot 34°C, ik ben daar niet voor gemaakt. Ik plan minstens al drie terrasjes in de schaduw en een frisse duik in het zwembad.

Hoe was jouw weekend? Wat zijn jouw plannen?

 

2 gedachtes over “Ploeteren in het kinderbad en aardbeien in de lucht

  1. Heerlijk druk lijkt me 🙂 Ik vind aardbeitjes wel lekker maar verkies kersen 🙂

    Zaterdag ging ik wandelen met de honden en een vriendin, maar het was in feite te warm om te wandelen. Zondag een dagje lezen in de tuin.

Geef een reactie

