Veelzijdige job – collega gezocht

Standaard

Gisteren verhuisden we onder politiebegeleiding enkele palmbomen als inkleding voor de 150ste verjaardag van de 30CC/Schouwburg, een paar weken geleden zaten we middenin de chaos van een verstoorde start van de ticketverkoop, er staat een wereldbol te wachten op een uitstapje naar het stadhuis voor een fotoshoot, ik vraag mensen om in een droogkast te kruipen ter promotie van een kinderkunstenfestival … Never a dull moment op mijn bureau.

Serieus, de hashtag #ilovemyjob mag ik gebruiken zonder dat er cynisme mee gemoeid gaat.

Vlotte pen? Je weet iets van social media? Iemand zin om mijn collega te worden? (En tijdens mijn zwangerschapsverlof ook een deel van mijn crazy taken uit te voeren?)

Solliciteren is de boodschap!

 

Geef een reactie

