Guilty pleasures …

Standaard

Iedereen heeft zijn guilty pleasures en vreemde gewoontes. Ja toch hé? Drie van mijn stiekeme pleziertjes op een rijtje. Tijd om uit de kast te komen 🙂

  • Als de krantensites koppen dat voetballer Kevin De Bruyne getrouwd is met zijn Michèle kan ik het niet laten het artikel aan te klikken. Dan moet ik gewoon de trouwjurk zien. Zelfs als ik niet weet wie Kevin De Bruyne is. Ondanks het feit dat ik zelf niet wil trouwen. Al een geluk dat ik ‘Say yes to the dress’ niet kan volgen.
  • Ik streep zo graag dingen van mijn TODO-lijst dat ik zelfs dingen toevoeg nadat ik ze al heb uitgevoerd. ‘Oh, dat stond niet op de lijst. Even toevoegen, dan kan ik het meteen afstrepen.’
  • Ik snoep stiekem mercitjes wanneer het liefje niet in keuken is. (Ik ben nochtans zeker dat ik dat niet stiekem hoef te doen maar ik oefen nu al zodat ik baby binnenkort te slim af ben.)

PS: Liefje, de doos is bijna leeg. Als je snel bent, kan je ook nog een chocolaatje nemen. Niet snel genoeg? Dan blijven straks enkel die met koffiesmaak over …

Wat is jouw guilty pleasure?

7 gedachtes over “Guilty pleasures …

Geef een reactie

