1, 2, 3 en een half

Standaard

Ik durf te wedden dat hij er niet aan dacht vanmorgen. En ik geef eerlijk toe dat het bij mij ook een dinosaurus was die mij eraan herinnerde.

Het is ook maar een half jubileum πŸ™‚ De X maanden vieren we al lang niet meer en we tellen tegenwoordig iets anders in weken.

Maar toch: drie jaar en een half! Dat is een prestatie die ik niet zomaar kan laten passeren. Zelfs niet als het liefje ziek in zijn bed ligt. Of misschien ‘zeker niet’? Ik zorg voor thee, leesvoer en extra knuffels! De bubbels doen we wel een ander keertje. Kan ik ook een glaasje meedrinken πŸ™‚

Eentje uit de oude doos

 

 

2 gedachtes over “1, 2, 3 en een half

Geef een reactie

