Ga jij nog zwemmen?

Standaard

Jaja, ik ga nog wekelijks zwemmen. Bijna wekelijks … Als we al weken op voorhand een momentje in onze agenda prikken. 🙂

En ja, we gaan nog steeds achteraf iets eten.

Het gaat ondertussen misschien een tikje trager … maar ik ben nog steeds sneller dan de 60-plussers. Thanks for asking.

Een van de beste zwangerschapsaankopen so far: de tankini met koordjes aan de zijkant. Meer buik = meer badpak.

2 gedachtes over “Ga jij nog zwemmen?

  1. En we blijven ook nog steeds boven water drijven… Jij met die bolle buik inmiddels zelfs véél beter dan ik! :-p Maar van dat trager tempo heb ik tot dusver nog niks gemerkt! Ik gok dat baby P een zwemmer wordt… Alhoewel, dat weet ik eigenlijk wel zéker! 🙂

Geef een reactie

