Q&A – juni

Standaard

Ongelooflijk, de helft van het jaar is al gepasseerd! Ook in juni legde mijn boekje mij een aantal leuke vragen voor. Ik deel er enkele:

  • Wat is de eerste zin van jouw autobiografie? Het sneeuwde buiten … (of Het had keihard gesneeuwd. Ik herinner me de details van mijn geboorte niet zo heel goed meer.)
  • Wat was het beste uur van jouw dag vandaag? Ik schreef op 17 juni ‘het uur dat Yara op mijn schoot in slaap viel toen ik haar haar flesje gaf’. Heerlijk moment. Als ik vandaag dezelfde vraag kreeg, zou ik 12 uur zeggen. Namiddag recup!
  • Zou je vertrouwen op je instinct? Absoluut! Misschien ongebruikelijk voor een lijstjesfan maar als het goed voelt/lijkt … 
  • Op een schaal van 1 tot 10, hoe gezond ben je? Zowel toen als nu: 10! Werkelijk in topvorm!

Vertrouw jij op je instinct? Hoe zou jouw biografie starten?

7 gedachtes over “Q&A – juni

  1. Ik heb hetzelfde boekje en kon werkelijk niet op een zin komen die een goede opener zou zijn. Maar ik kan eigenlijk die van jou ook gebruiken, want het sneeuwde toen ik geboren werd :-).

  2. Leen

    Wauw, ik kan me niet meer herinneren wanneer ik mezelf nog eens een 10 voor gezondheid kon geven. Meestal omdat ik altijd wel bezig ben met (vr)eten. Ahum.
    Over de eerste zin van mijn autobiografie moet ik toch goed nadenken. Ik ben ooit eens begonnen met het schrijven van mijn memoires (ja echt! een mens met te veel tijd…) maar die zijn verloren gegaan. Ik denk dat ik eerder zou beginnen met een quote, of een liedjestekst. Maar welke, dat hangt volledig af van het moment wanneer ik met die biografie zou beginnen. Wat is daar het beste moment voor? Om de tien jaar een stuk schrijven? Op uw 70e ineens alles?
    Zei ik al dat ik te veel nadenk over dingen?

Geef een reactie

