Averegts

Standaard

Als ze tijdens het weekend regen voorspellen … stop ik vrijdag lekker vroeg om toch nog wat zon mee te pikken. We gingen voor het eerst naar Provinciaal Domein De Averegten, deden van birdwatching en muizen spotten en sloten af met een terrasje.

Leuke middag (en ik vermoed dat we daar binnenkort wel vaker eens gaan wandelen – want buggyproof en speeltuin aanwezig enzo) maar ik heb wel al mooiere wandelplekjes gezien. Ik heb een zwak voor plekjes aan het water en dat is er nu net niet.

Daarna reden we door naar Heist op den Berg city center om iets te eten. Het aanbod voor vegetariërs was eerder beperkt en ik had geen zin in nog maar eens pasta met tomatensaus. Gelukkig hadden ze bij Hamburg 1 geweldig lekker quinoaburger op kaart staan. Inclusief portobello’s, humus en woordgrapjes. De keuze was daar dus ook eerder beperkt maar het was er wel boenk op.

Wat is jouw favoriete wandelplekje?

4 gedachtes over “Averegts

  1. Leen

    Damn zo’n burger ziet er goed uit!
    Ik ben fan van het Walenbos, de Wezemaalse berg en het bus achter ons; vooral dat laatste eigenlijk, maar water is er daar niet!

Geef een reactie

