Vier willekeurige weekbeelden #54

Standaard

We maken nog steeds onze wekelijks profielfoto (letterlijk een foto in profiel voor dezelfde muur in onze living) om te kijken hoeveel de buik gegroeid is. Ondertussen vind ik dat het lijkt alsof ik ieder moment kan voorover vallen. Dat is gelukkig nog niet gebeurd … Tijdens onze wekelijkse fotoshoot worden er ook altijd foto’s gemaakt die niet binnen het concept passen. Dit is er zo eentje.

Tijdens onze teamdag een tijdje geleden bezocht ik Cas-co. (Repetitie- en creatieruimte voor jonge artiesten). Ik dacht dat ik binnen coole artistieke foto’s kon maken dus besteedde ik amper aandacht aan de buitenkant. Onterecht duidelijk. Kunstenaars maken vooral veel rommel 🙂

Happy cat in een nipt mandje 🙂

Vandaag startte de Zomer van Sint-Pieter. Klassieke lunchconcerten, afwisselend in de 30CC/Schouwburg of de 30CC/Predikherenkerk. Mooie start met een concert van Lorenzo Gatto en Young Belgian Strings.

 

 

Een gedachte over “Vier willekeurige weekbeelden #54

Geef een reactie

