Bolle buik-investeringen

Standaard

Een tijdje geleden schreef ik dat ik nog steeds ga zwemmen en dat mijn zwangerschapstankini echt dé aankoop van mijn zwangerschap was. Ik kreeg daarna de vraag of ik nog zo’n tips had. Over wat wel en wat niet kopen.

  1. Als je iets kan lenen, koop het dan niet 🙂 –> Zowat al mijn vriendinnen zijn razend enthousiast over slapen met een zwangerschapskussen. Gelukkig kon ik er eentje lenen, want ik vind er niks aan. Ik gooi dat ding binnen de tien minuten uit bed. Misschien komt het beter van pas bij het borstvoeding geven … Zelfde verhaal voor interessante boeken; haal ze in de bib dan gooi je ze gewoon in de inleverbox als ze toch niet zo interessant blijken.
  2. Investeer in het vasthouden van herinneringen –> Ik kan iedereen een fotoshoot met zijn bolle buik aanraden en ik ben ook erg blij dat ik een zwangerschapsdagboek kocht waarin ik bijhoud hoe ik mij voel, wat de dokter vertelde tijdens de echo … Eigenlijk is dat dagboek gewoon een schriftje van de HEMA maar het doet perfect zijn werk.
  3. Ik heb nog heel wat ‘gewone’ kleren waar ik perfect in pas maar ik kocht toch ook wat zwangerschapskleren. Die zitten gewoon mooier. En wie zich beter in zijn vel voelt …

M.a.w. ik kocht heel erg weinig speciaal voor mijn bolle buik. Dat maakt zo’n tankini die je elke week gebruikt natuurlijk wel makkelijk een absolute topper. 🙂

Wat kon jij niet missen tijdens je zwangerschap?

3 gedachtes over “Bolle buik-investeringen

  1. Groot gelijk hoor dat je niet meteen alles koopt maar eerst kijkt of je het niet ergens kan lenen. Zelf kon ik tijdens mijn zwangerschap dan weer echt niet zonder dat kussen: ik ben van nature uit een buikslaper en had dat kussen echt wel nodig om op mijn zij te leren slapen.

Geef een reactie

